2017-06

スポンサーサイト


ドキドキTomorrow




Sometimes we make mistakes you know?
Sometimes you feel like a broken angel on the ground
It’s OK we ain't perfect
Sometimes you feel like a symphony without a sound
I told you it’s OK
Cuz we’re young

Tomorrow
私は世界と戦って勝つ

Tomorrow
私は私だけの道がある

Tomorrow
君と口づけをする

Tomorrow Now I can do it for sure

I can make it right
I can make it right
I can make it right
I can make it right

It's gone, be shine after the rain

倒れてもまたBack 2 da game
そのうち響き広がってく my name
人生の光についていって

Keep runnin’
あきらめない

Keep goin’
私は最後まで行く

I go for the knock out

ずっと駆けてみれば

I’ll be on the top
Until get what’s mind

もう少し力を出そう

Until get what’s mind Nothin’ can stop me
I’ll be on the top I feel like
You’d better watch me shine

Tomorrow
私は世界と戦って勝つ

Tomorrow
私は私だけの道がある

Tomorrow
君と口づけをする

Tomorrow Now I can do it for sure

I can make it right
I can make it right
I can make it right
I can make it right

あの遠く遠くにもう少し素敵な明日が君を待っている
より高く高く飛ぶための羽
私は今日も駆けている
世界と塀を築いて見えない壁を作る

(Just like me against the wall)

耳を塞いで聞きたい音だけを聞く
四方が敵 誰も私を理解できない敵
反抗の目つき 全身がトゲだらけだった私の過去

(But now I'm changed)

Tomorrow
私は世界と戦って勝つ

Tomorrow
私は私だけの道がある

Tomorrow
君と口づけをする

Tomorrow Now I can do it for sure

I can make it right
I can make it right
I can make it right
I can make it right

明日が楽しみで ドキドキ Tomorrow

スポンサーサイト

披露宴パフォーマーあれこれ «  | BLOG TOP |  » 独りじゃないよ

Recent Entries

Categories

ブログ (2106)
ももクロ (9)
KARA (24)
SNSD (5)
K-POP (9)
映画 (70)
セレッソ大阪 (51)
サッカー (48)
Mac生活 (2)
男の料理 (39)
SECRET (13)
スマ○プロ (4)
ブログネタ企画【お題】→swc4コラボ (25)
まさこのつぶやき (70)
お知らせ (20)

Archives

Bookmarks

Profile

岸谷まっさ

Author:岸谷まっさ

Mail

名前:
メール:
件名:
本文:

Friends

この人とブロともになる

RSS

Search This Site

Link

  • 拍手ページ
  • 上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。